PAGINI EXILATE (X)

ceata

12 noiembrie  2016

Pentru mine a constituit o surpriza faptul ca, in ianuarie 2012,  „securistii psihotronici” m-au lasat sa scriu acele pagini de jurnal. Probabil erau prea ocupati cu demonstratiile din Bucuresti si din tara…

Incerc sa reconstitui acum din memorie cele ce mi s-au intamplat in vremea Regimului Basescu, caci paginile de jurnal mi s-au terminat.

Si totusi, cum de m-au lasat atunci sa le scriu ? Probabil gandeau ca nici un om intreg la minte nu le va da crezare, considerandu-le aberatiile unui nebun in delir… E greu sa admiti ca un om poate fi controlat psihotronic, asa cum controlezi un robot prin telecomanda, si mult mai dificil sa intelegi tortura psihotronica, daca n-ai trait-o direct…

*

Candva, in perioada 2004 – 2014

Dormeam. Stiam ca dorm, insa nu visam nimic. E o stare tare ciudata aceasta… O  „voce” imi spunea in gand:  „Alarma !”

M-am trezit si-am constatat ca eram pe punctul de a-mi inghiti proteza dentara. Mi-am extras-o cu grija din gatlej, apoi am stat asa inmarmurit o vreme.

Care va sa zica,  „vocea” stia ca eram cat pe ce sa-mi inghit proteza si tinuse sa ma avertizeze. Oare nu tot  „ea” imi provocase acest incident, printr-un impuls electric catre muschii faciali ?

TRACASARILE

M-am dus sa ma plimb. Intentionam sa ma opresc la un magazin, sa beau un suc pe terasa si sa ma relaxez putin. La o intersectie erau parcate cateva masini, printre care si una de culoare galben-aprins. Cand am vrut sa cotesc spre magazin, „vocea” imi spuse:  „Uita-te in portofel !”

Mi-am scos, de curios, portofelul si-am privit continutul sau: era gol ! Uitasem sa-mi iau bani cu mine… Am hotarat sa ma intorc si sa-mi iau ceva bani de acasa. In momentul cand am dat sa ma intorc, masina galbena a dat brusc cu spatele. Se intorcea si ea… Coincidenta ? Probabil…

Incepand de atunci, foarte mult timp dupa aceea, anumite masini veneau pana in dreptul meu si apoi se intorceau brusc… Ce putea sa insemne aceasta ?  Alte coincidente ?  Nu prea cred. Banuiesc ca doreau sa-mi creeze, considerandu-ma idiot, un reflex conditionat, asemeni cainelui lui Pavlov.

In plimbarile mele zilnice, pe jos, pana in oras si inapoi, treceam pe langa un sens giratoriu. Cand ajungeam in dreptul acestuia, aparea mereu un TIR cu o prelata albastra. Acelasi. Sau unul identic. Nu conta ora la care ma aflam in acest sens giratoriu, acel TIR era mereu acolo si trecea prin fata mea… zi de zi. Luna dupa luna… Coincidenta ?  Am inceput sa nu mai cred in coincidente…

zgomot

Pe vremea cand incepusera sa  „vorbeasca” cu mine telepatic  – prin intermediul undelor psihotronice – le spuneam, caci stiam ca au microfoane disimulate in camera mea, sa vina sa-si ia aceste microfoane, ca-s vechi si barie… si nu ma pot odihni din cauza lor. Evident, le-o spusesem la misto…

Atat le-a trebuit !  Am inceput sa aud in cap tot felul de zgomote, baraieturi, pocnete ca de la difuzoarele vechi. Credeti ca e usor sa traiesti cu astfel de zgomote in cap ?  M-au tot canonit asa cateva luni…

Intr-o zi, cand n-am mai putut suporta tortura aceasta infernala, m-am urcat in trenul spre Budapesta. Intentionam sa cer azil politic Ambasadei Rusiei. N-aveam bani de bilet, asa ca nasu’ ungur m-a dat jos din tren la Curtici. Am venit pe jos pana in Arad, 25 de kilometri, caci era noapte si nu m-a luat nicio masina.

A doua zi, hotarat sa termin cu viata, caci nu mai suportam tortura aceasta infernala la care eram supus zi de zi, in scopul de a ma speria de  „draci” si a deveni religios, am luat o funie si m-am dus in cimitir. In mijlocul cimitirului se afla o cruce mare de piatra, pe care era rastignit un Crist. Am legat funia de crucea aceea, facand astfel din ea o spanzuratoare.

spanzuratoarea-lui-cristos

Probabil ca imaginea aceasta i-a socat pe tortionarii mei psihotronici, caci de atunci tortura a incetat. Era prin 2014…

MARCEL RUS  admin Infernul

P.S. Pentru cine bat clopotele, securistule psihotronic Florian Coldea ?

Comenteaza

