PAGINI EXILATE (IX)

ploaie

6 septembrie 2016

Dupa multa vreme, am facut azi iarasi o plimbare lunga. Imi propusesem sa-mi cumpar un cort, caci intentionez sa ma duc o vreme undeva in mijlocul naturii si sa ma cufund in liniste si singuratate, departe de lumea dezlantuita…

Nu e deloc un lucru prea usor sa-ti achizitionezi un cort in Arad. Dupa o plimbare pe jos de 10 km pana in oras si alta cam la fel de lunga pe strazile orasului, inutila, caci n-am gasit nici un fel de cort la magazinele si supermarketurile din oras, a trebuit sa mai fac una pana in afara orasului, cam tot de 10 km, pana la un hipermarket din zona industriala.

N-am reusit nici aici sa gasesc cam ce mi-am dorit, asa ca a trebuit sa ma multumesc cu ce-am gasit: unul ieftin de doua persoane. Nu imi place deloc culoarea lui verde cu portocaliu, teama mi-e c-o sa mi-l pasca vaca…

La intoarcere, m-am oprit pe terasa unei benzinarii sa ma odihnesc putin, sa beau o bere si sa fumez o tigara. Incepuse ploaia si nu eram deloc echipat corespunzator… Mi-am pus cortul verde pe masa si mi-am aprins o tigara. Apoi, mi-am baut linistit berea sub protectia uriasei umbrele a terasei. Afara ploua infernal…

Prin ploaia torentiala, de masa mea s-a apropiat o fata tanara si sprintara, imbracata toata in verde, asemeni cortului meu, o aparitie ivita parca din spuma ploii… Venea cu pas usor, linistita, parca nici nu-i pasa de ploaie. O priveam curios – fata verde… fata verde… fata verde… Fata verde din cantecul trupei Pheonix, nascuta dintr-un strop de ploaie…

Pheonix. Renastere…

Este oare posibila renasterea din propria cenusa, asemeni pasrii Pheonix ?

fata verde

Fata s-a apropiat cu pas usor si linistit de masa mea si mi-a cerut un foc. Avea parul negru si un chip de o frumusete stranie, putin masliniu, care schita un zambet abia perceptibil. Zambetul unei Gioconde verzi in ploaie…

I-am oferit bricheta si-am lasat-o sa-si aprinda singura tigara. A fost un gest nepoliticos din partea mea, insa am preferat s-o privesc in continuare, sa-i observ mai bine chipul si gesturile.

Mi-a multumit si s-a dus apoi la o alta masa, undeva in spatele meu. Nu eram decat noi doi pe terasa, noi si ploaia… M-am ridicat, mi-am luat cortul verde si-am disparut in ploie… O ocazie ratata. O ocazie ratata de a agata o fata. Poate s-ar fi putut infiripa o relatie romantica… Adevaru-i ca nu am chef in prezent de nici un fel de romantisme, nici macar cu Fata Verde Morgana nascuta din spuma ploii…

*

Daupa ce Basescu a fost trimis la pensie, tortura psihotronica la care am fost supus a incetat. M-au mai atacat sporadic, insa n-a mai fost decat cate un atac sau doua pe zi. N-au mai fost acele atacuri infernale, zi de zi si minut de minut, ani de zile, atacuri care ma duceau pana in pragul nebuniei…

O Fata Morgana in ploaie… O aparitie de vis… Un vis.

Vise…

Pe vremea acestei torturi psihotronice aveam mereu un vis, un vis care se repeta obsesiv, uneori si noapte de noapte… Cum dracu’ sa visezi acelasi vis, identic pana la ultimul detaliu cu cel din noaptea precedenta ?

Explicatia am gasit-o in psihotronica. Era pur si simplu un vis psihotronic produs undeva intr-un studio cinematografic sau pe un calculator performat si care imi era transmis prin unde electromagnetice, pe frecvente psihotronice (5 – 30 Hz).

Dar,am sa vi-l povestesc. Nu actiunea in sine din acest vis e importanta, ci trairile sufletesti pe care le implica, trairi de natura a-ti induce, subliminal, un anumit comportament si o anumita atitudine fata de viata.

Se facea ca ma aflam in fata casei mele si deodata incepeam sa ma ridic de la pamant, sa plutesc pur si simplu, sa zbor… Zburam !  Da, zburam prin forte proprii, posedam puteri supraumane care imi permiteau sa zbor asemeni pasarilor vazduhului. Intindeam mainile in fata, asemeni lui Superman, si zburam…

zbor

Simteam o placere incredibila, o senzatie de beatitudine si implinire imi umplea tot corpul. Zburam din ce in ce mai sus si mai repede, apoi pluteam in cercuri stranse pe deasupra casei mele. Nu stiu cum o fi aratand fericirea suprema, Nirvana, insa acest zbor ma facea sa ma simt asemanator celui ce a atins aceasta fericire suprema. In Nirvana, in vis…

Apoi, se intampla ceva… Nu intelegeam ce. Zburam din ce in ce mai incet pana cand ma opream. Nu intelegeam ce se intampla cu mine, de ce nu mai pot zbura si de ce m-am oprit. Simteam apoi ca ma parasesc puterile, o slabiciune de plumb imi cuprindea tot corpul, o oboseala cumplita imi ingreuna miscarile. Ma cuprindea o sfarseala fara margini, un sentiment teribil de neputinta, de disperare profunda. Ma prabuseam…

Cadeam in gol, ma apropiam de sol si simteam ca voi muri. Nu mai puteam face nimic ca sa impiedic acest sfarsit tragic. Teama cumplita de moarte, agonia sfarsitului…

Cand eram aproape de sol, prin nu stiu ce miracol, nu ma izbeam de pamant. Cadeam lin si neputincios pe iarba. Eram tare mirat ca nu murisem si stateam asa inert privind cerul pe care nori negri il acopereau ca o cortina mortuara.

*

Ma trezeam teribil de obosit din visul acesta. Eram plin de sudoare… sudoare ce mi se prelingea pe fata asemeni unor rauri fierbinti. Ma ridicam cu greu pe marginea patului si-o vreme stateam asa, ganditor si sfarsit, incapabil sa depasesc realitatea visului…

Intr-o zi, cand ma trezisem iarasi din visul acesta si stateam asa pe marginea patului, incapabil sa ma ridic, printr-o fanta a obloanelor au patruns doua raze laser, care pe usa sifonierului din camera au luat forma a doua puncte rosii, asemeni unor ochi de diavol.

O spaima cumplita m-a cuprins atunci, iar eu ma miram de ce mi-e teama. Nu ma mai speriasem niciodata pana atunci de raze laser… Am inteles imediat ca eram atacat psihotronic pentru a mi se produce teama si perceptia falsa ca cele doua puncte rosii ar fi fost ochi de drac.

Mi-am controlat mental senzatia de spaima si perceptia falsa si-am ridicat oblonul pentru a vedea dincotro vin razele laser. La vreo 50 de metri in fata casei mele era o masina de politie care se apropia…

ochii rosii

Cateva zile mi le-am pierdut apoi pentru a afla locul exact de unde venisera razele laser. Puteau veni atat de la masina de politie, cat si de la cateva case aflate in apropiere. Faptul ca acea masina putea fi cel mai probabil sursa razelor laser nu inseamna neaparat ca ea era chiar de la politie. Cei care utilizeaza psihotronica pot folosi orice fel de automobile, cu orice fel de inscriptii…

Cat despre cei din casele din apropiere, nu atat ei sunt suspecti, ci mai ales anumite persoane care-i viziteaza.

*

Ploua. As fi vrut ca in aceasta seara sa-mi instalez cortul si sa dorm afara, in racoarea noptii si aerul sau curat. Mi-am amintit insa ca uitasem sa-mi cumpar baterii la lanterna si n-as fi putut putut citi nimic inante de culcare… Asa ca, azi voi dormi tot in camera mea, cea in care, pe vremea lui Basescu, auzeam in gand clopote de biserica.

P.S. Pentru cine bat clopotele, securistule psihotronic Florian Coldea ?

MARCEL RUS

Admin al blogului INFERNUL

2 comentarii

  1. Aveam candva un vecin care se uita cu binoclul in casele oamenilor, fiul lui mi-a fost coleg de banca in clasele 2-8. Acum el e pasionat de…fotografie cu… teleobiectiv. Nu are timp sa mai vorbeasca cu oricine, doar se lauda ca vorbeste cu Ilie Nastase, nu stiu ce director… de, am aflat de pe facebook ca sora e inspector la primarie in B.,. asa ca are contracte cu firme pe… spranceana. Schimba toner monocrom, dar din cifrele financiare un profit de 150.000 ron anual nu e rau.
    Da, totusi cu tot ce detine, multiple apartamente etc, nu are pace! Are doar invidie si otrava in el. Cand ma vede, ori imi ia o scama, ori imi spune ca m-am imbracat prea gros, apoi repede… ma grabesc ca am cutare chestie importanta, ma intalnesc la o bere cu directorul x.
    Problema lor. Eu am pace chiar daca sunt lovit, scuipat si hartuit. Ca de, poate nu as stii ce e aia bine daca nu as pati si rele, nu?
    In armata, am facut garda permanenta la Sinaia, 8 ore repaus sau somn si 4 ore garda. M-am apropiat de… Dumnezeu, ochii mi s-au deschis si de atunci, pacea greu si putin mi se tulbura. Urmarit 6 luni de SRI pt ca am xeroxat niste carti pe care niste studenti chiar nu aveau bani sa le cumpere. Au urmat 5 ani de anchete si proces, desi am mers pe recunoastere chiar si ceea ce nu facusem, anume instigare la piraterie, eh, nu aveam multe sanse sa lupt cu un sistem atat de corupt. Avocatul meu a spus judecatorului: sa raspundeti dvs clientului meu, ca eu nu am putut sa ii raspund desi sunt avocat batran, cum poate procuratura, adica dvs, justitia, sa scoateti pe cei cu abateri mai grave in acelasi dosar, cum sunt cei care piratau prin tipografie, cand pana si partea civila nu a ramas in proces cu studentii care piratau cu mici imprimante, ci a ramas in proces cu tipografiile, dar dvs prin proces penal ati facut opusul ati ramas cu doar 3 studenti si ati lasat tipografiile din procesul penal.
    Asa ca ne bandajam ranile si ne pregatim cocoasa, ca hiene sunt destule. Chiar si cu cortul, dai peste un urs turbat… daca lasi mancare in cort! Sa ai spray cu piper, ceva petarde.. fumigene sa poti scapa cu fuga! Iar cand mergi prin padure cu ursi, bate… toba, ca sunt timizi si fug. Chiar si ursoaica cu pui nu ataca decat cand este surprinsa, iar ei avand vazul slab, se mai intampla!

    Apreciază

    1. Multumesc pentru sfat. Sa stiti insa ca am umblat mult cu cortul prin munti, uneori am petrecut si-o saptamana intreaga singur in pustietatea padurii, insa n-am prea vazut animale salbatice. Doar serpi si vulturi.
      Padurile, sau cea mai ramas din ele, sunt pustii… Nu mai auzi urletul lupilor, boncanitul cerbilor sau mormaitul ursului… Faptul ca autoritatile le-au trecut pe lista speciilor protejate nu le-a salvat de la disparitie… E tare trist sa mergi zile in sir prin munti, pe carari neumblate si sa nu vezi nici macar urma unui animal salbatic…

      Apreciat de 1 persoană

Comenteaza

